Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

"Αγαπητε Θεε", τα παιδια γραφουν γραμμα...

Ολο αυτο το καιρο που δεν εχω γραψει στο αγαπημενο μου μπλογκ ειναι γιατι ημουν απασχολημενη με το νεο μου "μωρακι"
www.childit.gr (το νεο πορταλ για παιδια και γονεις!)
Θα μου πειτε...και ξεχνας το αλλο σου "παιδι"? Οχι βεβαια....το ξερει , εχει μαθει...αλλωστε εδω ερχομαι για ποιοτικες, εσωτερικες συζητησεις που ειναι πιο προσωπικες.
Εδω δεν ειναι δουλεια, ειναι χαλαρωση, απολαυση, ειμαι εγω.

Μαζεψα λοιπον εδω γραμματα παιδιων, τα βρηκα στο διαδυκτιο, οπου απευθυνονται στον Θεουλη! Ποιον Θεο? Οποιον θεωρουν εκεινα, οπως τον σκεφτονται και τον νιωθουν. Τα καλυτερα απο αυτα τα εχω βαλει εδω και τα εχω αφησει στην αγγλικη γλωσσα τους.



Αγαπητε Θεε, αν αφηνες τους δεινοσαυρους να μην εξαφανιστουν, τωρα δε θα ειχαμε χωρα. Εκανες το σωστο! Τζοναθαν.

Αγαπητε Θεε, σε παρακαλω στειλε τον Ντενις Κλαρκ σε αλλη κατασκηνωση φετος. Πητερ.
Αγαπητε Θεε, ισως ο Καιν και ο Αβελ δεν θα σκοτωνοντουσαν τοσο αν ειχε ο καθενας το δωματιο του. Ετσι λειτουργει με μενα και τον αδερφο μου. Λαρρυ.

Αγαπητε Θεε, σε παρακαλω προσθεσε μια γιορτη μεταξυ Χριστουγεννα κ Πασχα γιατι δεν υπαρχει τιποτα καλο να συμβαινει τοτε.Τζιννυ.






Αγαπητε Θεε,αν επιστρεψουμε στη ζωη σαν κατι αλλο, σε παρακαλω μη με κανει Τζενιφερ Χορτον γιατι την μισω.Ντενις
















Αγαπητε Θεε,αν κοιτας στη εκκλησια την Κυριακη θα σου δειξω τα καινουρια μου παπουτσια! Μικυ















Αγαπητε Θεε, παω στοιχημα οτι ειναι πολυ δυσκολο για σενα να αγαπας ολους τους ανθρωπους στο κοσμο. Μονο 4 εχω στην οικογενεια μου και δεν μπορω ποτε να το κανω















Αγαπητε Θεε, σε ευχαριστω για το μικρο αδερφακι μου αλλα εγω προσευχηθηκα για ενα κουταβακι. Τζους.


















Αγαπητε Θεε, πηγα σε ενα γαμο και φιληθηκαν μεσα στην εκκλησια. Κανει? Νηλ










Αγαπητε Θεε, αντι να κανεις ανθρωπους να πεθαινουν και να πρεπει να φτιαξεις καινουριους γιατι δεν κρατας απλα αυτους που εχεις? Τζεην.







Τα λογια ειναι περιττα και οι αληθειες με απλοτητα πολλες.

Για οσους ακομα πιστευουν σε κατι ..ακομα και στα παιδια!

2 σχόλια:

  1. *** makes me wonder, if we asked a child in India, or Peru, or Namibia, or the Philippines, or Kalmykia, to write a letter to God (or whatever they call it), what quality of answers would we get ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγκινήθηκα, γέλασα και προβληματίστηκα!
    Υπέροχες απαντήσεις, τόσο απλές και τόσο αληθινές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή